Monday, 23 November 2015

my first treat (behind de treat)

assalamualaikum
hey guys


kak farah once said,  'kalau dekan aku kasi kau bag jansport'


131115 - CGPA: 3.72

211115,
to be honest, i dunno how to react to this treat. masa kak farah bagi paper bag nie, only God know how this bag meant to me. alhamdulillah! speechless! hanya mampu sengih cakap terima kasih je hahah! aku rasa hadiah nie macam too much untuk aku, rasa macam i don't deserve this bag!

selama aku exam, ini first time aku rasa kepuasan belajar. wait, puas bukan sebab belajar untuk dapat reward hadiah eh! ini first time aku dapat achieve goal aku, to be one of de Dean List student. alhamdulillah Allah bagi peluang rasa manisnya kejayaan! finally, i have something precious untuk diri aku sendiri. like i said sebelum nie, kejayaan apetah lagi hadiah nie tak bermakna tanpa korang! really u know who u are dear awesome people! korang yang selalu ada dengan aku waktu jatuh bangun rengek tangis aku, semoga Allah membalas jasa kalian dengan rezeki yang luas dari segenap aspek. amin!

dear kak farah,
kau idola aku kot sebenarnya hahah! okay geli! kau ada dengan aku since zaman aku pergi interview untuk course nie lagi. for this bag, aku tak pernah expect kau akan spend your money untuk benda yang pricey macam nie just untuk treat aku. serious aku nak nangis gilaa sebab terharu! nie first time kot aku dapat something yang valuable gilaa. selama nie kalau nak papa, kene work for it sendiri as that's how our parents taught us right? hmm menyesal tak belajar bebetul since sekolah, kalau tak mesti kau da hadiahkan aku rantai emas 500 juta gram. okay aku merepek sebab  i lose my guts to speak! semoga setiap kali aku guna bag nie, it will always remind me of u, our family and everyone! dis bag will be de best motivation for me to be a better student, daughter, sister and human! bila aku malas and rasa nak give up, semoga bag nie gigit aku suruh cari petunjuk dan kekuatan. kak, semoga kau makin murah rezeki! i'm just too happy and really appreciate it! i do love every inch of it! may you will be rewarded with pahala everytime i use dis bag to seek Allah knowledge!

apabila mak dipaksa jadi photographer, mak muka yakin gila ambik gambar aku tapi hasil tangkapan, 5 gamba sumenya blur. mak dengki keeeee hahahaha! eventually, she suceed to snap de best part of me hiks








 

No comments:

Post a Comment