Tuesday, 3 March 2015

result SPM

assalamualaikum
hey guys

030315

today is de day! result SPM.............to be honest, aku tak rase cuak, gementar, debaran, takut and so forth. sorry nie bukan nak belagak cool acacah sempoi tapi serious aku pun tak tahu kenapeee. but lagi okay kot macam nie, heartless. then for dis SPM,  i didnt hope more bcoz i know later i'll be hurt. im hoping for de best but at de same time, im preparing for de worst too. so i've prepared my mental for a long period to face all de upcoming bullshit lol. u know, nobody can shut people mouth..so let them speak and break me down, yang penting, i know my best ability and i've tried my best. baik buruk result aku, itu hasil titik peluh usaha  aku dan orang sekeliling yg mendoakan dan tolong aku. alhamdulillah BIG THANKS uolls! aku da all out, memang aku mintak yang tebaik .. tapi Allah maha perancang dan dia da merancang yang lagi baik untuk aku. alhamdullillah dengan kejayaan nie

BIG THANKS ya Allah for dis rezeki. and to those yang tetap dengan aku even i'm in my worst condition. u guys're de BEST! for all de knowledge, it's so valuable cikgu! BIG SORRY for dissapointing u guys esp mak, abah, family members and cikgu!  i'm not de best i know that. if korang kecewa, how about meeee kan. mental breakdown a bit ah when it comes to subjek matematik dengan pendidikan islam. how can it become B+  LOL! cant deny that mine is not de best, but it still rezeki kan, alhamdulillah. at least i gain something than nothing aite

CONGRATULATION TO THOSE YANG SUCCESS DALAM SPM! U GUYS MEMANG HEBAT WOW MELETOPS! HAPPY FOR U GUYS!  GO 97'S!

so now, main focus is to my next bigger step. please ease my journey and bless my effort ya Allah

SLIP KEPUTUSAN SIJIL PELAJARAN MALAYSIA 

1A+ 2A 1A- 2B+ 1C+ 3D


B.MELAYU                     A+

B.INGGERIS                   A-

SEJARAH                        A

GEOGRAFI                      A

MATEMATIK                  B+

P.ISLAM                           B+

BIOLOGY                        C+

KIMIA                              D

ADDMATH                       D

FIZIK                                D

1 comment:

  1. Tahniah! Teruskan positif! =)

    http://syahmizaludin.blogspot.com/2015/03/hidup-tak-best-perlu-ke-matikan-diri.html

    ReplyDelete