Friday, 22 August 2014

result mid test + trial spm = i comels

assalamualaikum
hey guys

mid test punye result

english: 77  A-

b.melayu: 80  A

p.islam: TIDAK HADIR

sej: 79  A-

geografi: 56  C

addmath: TIDAK HADIR

biology: 33 G  (tak jawab 1 paper)

physic: 4  G (tak jawab 2 paper)

chemist: 42  E


so mid test punye result memang drop gilaa dan  menyampah aku tengok. subjek yang aku tak hadir dan tak jawab complete paper tu sebab aku tengah vacation. ntah pape kan vacation mase exam. boooo! nothing to impress dengan markah aku tu, menyedihkan! tapi aku quite happy sebab aku dapat bangun balik dan grab A- untuk english becoz mase ujian 1 aku dapat 65.  dan pastu for de first time aku dapat A untuk B.melayu hahaha aku nangis tau sebab terharu ,dis before aku hanya mampu mendapat A- je. big achievement for myself untuk that 2 subjects. subjects lain...krik krik!

so trial SPM tinggal 2 hari je lagi. guess what, preparation aku sangat ntah pape. okay sesungguhnya aku tak study sangat, study 30 minutes, tido sampai pagi lulz! jadi memandangkan trial lagi 2 hari, aku kemas lah sikit-sikit tempat study aku yang sangat tak presentable tu lalala. guess what, tempat study aku ade memacam penemuan hookayyy, plastic chocolate cloud9 ade, bekal 5 bulan lepas ade, ketas bekurun ade, 3 gumpalan earphone dan banyak lagiiii. sah aku terus kene reject dengan memacik yang interested nak jadikan aku nie menantu dorang lulz!

before i end dis post, aku nak wish all de best untuk semua spm candidates! k tu je!


p/s: trial nie i ingat i nak pegi bercuti kat Jepun lah. poyo kan

k last, i rase i cantiks lah. erk!

               

No comments:

Post a Comment