Friday, 29 August 2014

trial minggu pertama

assalamualaikum
hey guys

so i've started my peperiksaan percubaan spm since de last of monday!!!! ye saye nie form 5 even ade yg beranggapan saye nie macam budak darjah 6. ouh well, i'm foreva young lulz! trial, hari nie dah hari ke 5 dan dah jawab 10 papers. alhamdulillah! tapi tapi  ade14 papers left ..... dis fact sangat membunuh kegembiraan aku sobs.

to be honest, i'm not doing good in dis exam. soalan sangat tak dijangka, day by day, de question is getting harder. mental abuse betul! preparation aku, very entah pape. study last minutes like always lalala~  4 hari straight nie aku bangun pkol 4 pagi pastu buat some revision and excercises sampai lah aku nak pegi sekolah. serious study pepagi sangat fresh! last last baru aku study all out. just 1 day aku tak larat gilaa, aku bangun pkol 4 pagi, makan biscuit pastu tido balik dengan bebuku. then bile sesedar, dah denga azan. that moment, i was like 'eh kenape azan pkol 4? pak cik nie salah tengok jam ke?' lulz aku telajak tidossss

tadi aku ade paper 1 ngan 2 biology. bukak first page....... aiseh man, dear lee min hoo, why u so charming?!!! lulz tak de kene mengene!

Embedded image permalink


10 papers nie aku quite lost. even dah hentak kepala kat dinding tapi tak kuar gak jawapan yang diimpikan, mule lah dalam hati terus keluar  kata-kata carutan spontan omputeh aku. poyo kan. pastu try chill balik, take a deep breath dearself! meh nyanyi lagu all of me dulu, mane tahu turunnya ilham. pastu dah habis nyanyi pun tak dedapat lagi jawapan, aku tecarut lagi. serious susah aku nak buang habit carut nie bile aku bengang. pastu tetibe teringat nasihat kaka zaza, doa is de best thing! maka aku pun istighfar balik, doa dearself, allah tu maha membantu! yes, he's de best guidance and help! big thanks god! namun bile aku sangkut lagi, aku mesti tecarut lagi. setiap paper plak tu! dah lah trial pun macam bukan  trial, bebudak yang tak de paper, budak form 3, form 4 makin berleluasa memekak macam tak de akal. show some respect lah, dah lah aku tak tahu nak tulis ape kat paper nie, pastu korang kasi lagi pressure dengan memekak, aku tak bole befikir u knowww. tak kesian keeee, aku bangun 4 pagi belajar pastu end up lost macam ntah pape. sorry bukan aku je yg rase teganggu,  everyone! why u gotta be so rude!!!!! lulz tekeluar luahan hati kite yang selame nie terbuku. emosi menguasai di saat aku sedang menaip

jadi, for de upcoming papers yang idk how tough it will be, all de best ye uolls. jangan carut-carut eh mase buat exam especially diri sendiri. doa! dan jangan meniru hookayyy. aku pehati je orang yang duk meniru nie. beware ah! cewah bajet gertak je. may allah ease everything,  yaaa try to de fullest, jangan tinggalkan kosong! doa yang bebaik je, for de best marks for sure, dun lose hope!


p/s: penemuan

                                             Embedded image permalink

No comments:

Post a Comment