Wednesday, 2 July 2014

penyakit

assalamualaikum
hey guys

fisrt of all, Salam Ramadhan dear people! it's a month tht full of forgiveness and blessing, so let's make dis Ramadhan as de best of Ramadhan! thank u Allah for giving me a chance to taste dis holy month. to uolls, marilah kite ke terawih, puase, jage mate, hati, lidah dan kelakuan. bulan puase nie mencerminkan de real of us, yalah sebab syaiton pun dah diikat, yang ade just our nafsu. bagi aku, it's like how we control ourself from doing all de bad things such as merokok, gossip girls dan bla bla bla. in fact, aku pun tengah try ngeheh so let's us together make a change! Ramadhan singgah setahun sekali je tau!


okay, as i'm in hurry, let's make dis entry short hihi. lastday aku study bio chap 4 pasal reproduction and growth, if i'm not mistaken lah. we had a discussion with cikgu pasal penyaki thalassemia.  it's a kind of disesase yang...why not kalau korang click  nie for more detail ihik!  http://www.healthline.com/health/thalassemia#Symptoms3   okay symptom thalassemia nie macam cepat penat, muke pucat dan dan..kalau nak tahu, kene click link tadi tu! pastu aku pun cakap kat deskmate aku

aku 'weh, aku rase aku aku ade thalassemia lah sebab aku selalu ngantuk dalam class'

LOL!


p/s: aku nie kaki ngantuk dalam class. mate makin mengecik je bile belajar, badan tehuyung hayang sebab tak stabil tapi bajet betahan untuk focus. bile dah start telelap, tampar pipi sendiri, wake up dearself! tapi ..... bile rehat/recess, aku lah manusie yang paling segar. acacah betul eh kau nie jah. thalassemia konon!

extra!

mohon lap air liur korang yang menitik tu eh! hahaha. so i'm presenting to uolls, de yummeh nasi ambang! okay nie aku makan a few days before nak puasa, aku dengan  3 lagi jahs siapkan folio addmath pastu mak tuan rumah aka mak atasha buat nasi ambang dan kasi kiteorang makan sekali. nie first time aku makan nasi ambang, so aku memang agak jakun tapi simpan dalam hati, cover gituu. rase dye sangat sedap aummm aku pulak yang terliur! jadi kiteorang makan berlima dalam dulang nie. aku makan nasi nie kenyang sampai esok malam, serious weh! acik sedap gilaaa, saye kasi 5 bintang! ouh nasi ambang, kau buat iman aku tegugat~



No comments:

Post a Comment