Wednesday, 11 June 2014

sibs + mak day out

assalamualaikum
hey guys

tadi kan .. kite kan .. okay tadi aku pegi tengok citer Maleficent kat Alamanda dengan mak, 2 lil heroes dan kakak aku yg ketiga, kak zaza. citer tu, great enough untuk membuat aku rase sayu dan sedih gilaa. memang emosi menguasai diri. in fact, dalam citer tu ade terselit moral value yang sangat sangat bagus! tak sangke gilaa adik aku, akmal siap nangis! memang hayati tahap focus tak toleh kiri kanan tu hahaha! like seriously a man nangis tengok sebuah movie? baiklah, he's just 13 years old boy yang masih innocent. so tak pe lah kalau kau nak nangis, aku paham. *konon memahami adik sangatttt* okay, aku tak nak review pasal citer Maleficent tu sebab korang kene tengok sendiri dan rasai perasaan tu. gituuuu. yang penting, pronunciation aku untuk sebut 'Maleficent' sangat teghuk! berbelit lidah i tauu. dan otak aku masih terngiang-ngiang scene scene citer tu. ahhhhhh lap air mate. drama queen sungguh!

kiteorang selfie amek gamba adik beradik tapi sume gegar dan blur. memang kami tak de bakat menselfie. maka, nie je hasil tangkapan yang tak gegar, rasanya

                                  Photo

last but not least,  mase tengah iklan before movie start, mak aku sempat kasi tazkirah pendek di dalam kegelapan

pun boleeee mak

hihihihi~


p/s: i love Angelina Jolie till de pieces. gilaaa kau jahhhh

No comments:

Post a Comment