Thursday, 12 June 2014

kisah carrot

assalamualaikum
hey guys,

pade suatu malam, sebuah keluarga nie dalam keadaan yang lapar. maka, si kakak dan si adik bercadang nak masak sepakgeti kabonara. recipe dibuat secare sesuke hati. jadi memasing nak tunjuk bakat memasak yang terpendam.  eherm see de leg lah! si adik nie pun kupas kulit carrot, memotongnye dalam pelbagai bentuk (tak reti potong carrot senanye!) dan si kakak merebus carrot tesebut. maka si carrot direbus dengan gembiranya

adik 'kak, kau dah cuci carrot nie?'

kakak 'tak, belum'

adik 'aku pun belum cuci carrot tu'

kakak 'aku pun'

HAHAHAHAHAHAHA!

mase nak makan carrot tu, rase ragu-ragu gilaa. tapi nak sedapkan hati, cakap kat diri sendiri  'alahh mesti bacteria dah mati mase carrot tu kene rebus. kan bacteria mati kat suhu 100 darjah celcius'  so selamat kot carrot nie. yes kene yakin! maka, semua orang makan carrot tanpe mengetahui kisah sebenar carrot kecuali si adik dengan kakaknye ngehehehe!

 



p/s: si adik tu, aku. kakak tu, kakak aku. dan macam geli je gelarkan aku 'ADIK' euwwww tak sesuai!

No comments:

Post a Comment