Saturday, 7 June 2014

havoc girls day

assalamualaikum
hey guys

-060614-
lastday, i went to MidValley with my two best partner of outing, Maisarah and Wanie. it's midyear holidays, so we took dis opportunity to entertain ourself by hanging somewhere and keep wishing, semoge kami bertemu jodoh! hahaha lol. jadi tempat kiteorang keluar memang sentiase tak bertukar, MidValley sentiase di hati sebab Mid adelah tempat termudah utk transport, selamat dan best! aku jarang keluar sebab aku tk suke keluar tanpe tujuan. so in dis outing, memasing ade mission, it's girls thing, shopping!

title 'HAVOC' dah macam melekat dengan kiteorang sebab everytime kiteorang gather to go somewhere, there must be something yg havoc berlaku. like semalam, kiteorang duduk kat one side to wait for de train, kiteorang duk perhati sume orang menuju ke satu tempat and we were wondering kenape sume orang betindak macam tu. namun, kiteorang nie bukan orang yg prihatin so kiteorang buat hal kiteorang without care with de surrounding. then train pun dah sampai tapi dye stop jauh dari tempat yg kiteorang duduk. eh nape dye stop jauh, selalu tak?!!!! eh ramai dah naik, jangan dye jalan sudah! okay kiteorang quite panic, maka kiteorang pun lelari anak sampai shawl wanie punye pin tetanggal. masuk je train memang termengah gilaa macam lepas lari 1000 m hahaha! di saat kiteorang belari tu, baru kiteorang perasan, ade satu board yg tertulis 'WAITING AREA' so no wonder lah kenape sume orang sibuk berlonggok kat situ dan kiteorang yang macam noob tak prihatin. village people sungguh!

sampai je Mid, pegi toilet, buat activity lap peluh yang lecaks dan pegi carik tempat makan. yes havoc girls are hungry! then Maisarah suggest makan kat Burger King sebab dye tegode dengan gambar kat iklan tv. pengaruh kuat betul tv nie haha! so kiteorang makan kat Burger King. however, bile Maisarah tengok too many sayur dalam meal aku dengan Wani, dye jadi lemah. okay, Maisarah anti vegetables. so what she do kan, she bought mcD dan makan dalam kedai Burger King. rate aku kasi untuk Burger King, 2/5 kerana sesungguhnye burger, kentang, cheese mereka tak bole beat mcD! so mcD, u're de best!

aku makan singles black papper (idk how to spell) air coke dan cheesy fries. nie memang lapar tahap memuncak okay! burger dye banyak gilaa bawang yang bebesar. nasib mulut tak bau bawang



so next kiteorang pegi jejalan, menyelesaikan mission. masuk MPH (bookstore) memang aku rase nak menangis. kenape banyak sangat buku best? kenape aku tk de duit? kenape mengape!!!!! Maisarah dengan Wanie busy dengan buku-buku puisi, terfaktab dan blah blah blah. aku duduk kat tepi macam 'ape yang best buku camnie? kenape aku tak de nafsu nak bace buku camnie?' so i went to english side punye novels. mate gua bersinar-sinar! tetibe nampak buku yang selame ini dicari! OH MY GOD LIKE SERIOUSLY?!!! so aku grab 4 novels tu dan bawak pegi kat kekawan aku. malangnya, aku harus melupakan dulu novels tu sebab mission aku still not accomplish and i should focus on what i've aimed! Maisarah dengan Wanie grab their books , puisi tepi jalan by Fynn Jamal dan 2 siri buku terfaktab. hmm lap air mate

so afta buat babak sayu kat MPH, kiteorang jalan lagi dan grab some stuffs macam jeans, kasut, baju dan jam. it was a perfect shopping wjth de girls. another embrassing moments mase Maisarah nak beli satu shirt nie, we were discussing about de size dan kiteorang siap rap dekat dalam FOS, then abg salesman nampak kiteorang berkelakuan begitu. like seriously abang! tidakkkkkkkk! haruslah kiteorang gelak dengan gaye vouge version jahss hahaha malu gilaa seh!

mission accomplished and everyone sangat happy. yes we're de happy girls. pastu lepak kat food juction without buying anything dan tanpe rase bersalah siap selfie, buat video lagi lol. then we walk around, lepak kat luar, selfie again sampai pukul 5 30  dan memulangkan diri ke rumah. balik rumah kene naik train, jalan kaki ke tempat bus, naik bus dan jalan kaki lagi sebelum berjaye sampai ke rumah. aku dah rase macam nak seret je bag plastic. legs aching, ketiak lecakss!

it's just a superb wonderful and exhausted day! doing stupid things like always, LOL itu wajib, selfie sampai beratus, ketiak lecakss bersama. i pray that de title as a 'HAVOC GIRLS' will stick on us forever. u guys are rock!

accidentally we wore de same colour for our oufit. serioulsy kiterang tak plan pun nak pakai ape. well, naluri havoc tu utuh! it's blue day!




what i bought, jeans from Forever 21 and a shoes from Cotton On




p/s: baki duit aku rm 3 je. k sobs

No comments:

Post a Comment