Sunday, 15 June 2014

gangguan

assalamualaikum
hey guys

azam baru, i must finish at least 1 set of question (any subjects) before i go to bed as it will be my excercise and revision. yeah, trial is getting closer u know! even trial semakin menghampiri, aku tetap tido dengan lena, makan dengan penuh nafsu dan berjaye mengabiskan 3 novel dalam 2 minggu cuti nie ngehehe. dan memandangkan esok dah start sekolah, aku kene ubah lifestyle aku balik. cewah cewah. so focus dearself! maka, semalam aku start buat latihan chemist, then come my sister, kak ain yang mengajak karoks thru her phone. she drags me ...

GANGGUAN KUAT NIE!

maka aku pun berdoa,

jauhkan lah aku dari gangguan ini! tumpukan lah aku pade ape yang sedang aku lakukan ini! ini demi kebaikan aku!

ngehehe!

tapi gangguan semakin kuat! kakak aku bukak lagu taylor swift, you belong with me! kak, kau tahu tak itu lagu peberet aku mase darjah 6?!!!! kau tahu tak aku dah anggap taylor swift tu umpama kakak angkat aku?!! mengapa aku diuji begini? mengapa mengapa? maka, aku pun terjebak menyanyi ......

LOL

okay, tomorrow no more holidays! no more game, rest, long nap and blogging! kembalilah ke alam realiti wahai zamaliah! sobs. so see u guys on my next entry! maybe tomorrow, next week, month or year. selamat kembali ke alam persekolahan uolls :D


                               


No comments:

Post a Comment