Saturday, 26 October 2013

final exam is over!

assalamualaikum
hey guys,

guess what, finally final exam is over! alhamdulillah. so .. let's start de partayyyy! amboi hahaha. last paper on 25th oct which is lastday. bio paper 3 ehehehe nasib baik not so bad lah, kalau tak da lame aku terjun dari tingkap. stressful life, final exam form 4 lagi teruk dari PMR i guess. dan bile da habis paper, keluar class, terus jerit kat koridor 'AKU DAH BEBAS!'

hekk elehh lu minah, baru final exam. SPM belum lagi

krik .. krik ..

haaa, to rememba about SPM, i dunno how it gonna be. final exam nie seriesly aku struggle gilaa. bangun pepagi study, before nak pegi sekolah study, nak tido study. kire hidup ku hanye besama mu, buku. tapi bile exam, rase mcm nak hentak kepale kat meje! what kind of question is this? why so tough? why why? dan mesti aku emo dengan cikgu yang buat soalan tu. hahaha sorry cikgu, saye nie emosi lebih sikit ihik!

bile dah habis exam nie, rase macam tak sangke pulak. it was like, eh dah habis? ngehehe. and during final exam nie, aku memang tak terurus gilaa. tudung kedepan, tudung senget pun tak pe. aku jalan buat dek je sampai membe aku tegur hahaha. pastu muke pulak memang muke mintak kaki, stress gilaa woah. aku rase bole jadi gilaa uh.

pastu mase exam, aku da macam pregnancy mom pulak, mengidam over gilaa. sume bende aku nak makan. nak pizza lah, steak lah, sushi lah, cupcakes lahh. hmmp poyo betul tekak aku nie. tapi bile da habis exam, bende tu sume hilang. biaselah, pembawakan budak hahahaha

bile da akhir-akhir exam, aku rase mcm badan aku da tak dapat tahan all this such things. too heavy for me. dan mule lah nak sakit, nak emo, nak mengamuk. emosi teganggu u olls

apepon, i did it, we did it gengsss. so just leave it to God bcoz everyone already tried thier best. may all ebelibody effort will be paid amin in sha allah. brain and lil fingers really work hard. good job baby!

and now, marilah kite cuti-cuti malaysia~


                                             

No comments:

Post a Comment