Tuesday, 27 August 2013

flying mood~

assalamualaikum
hey guys,

a bad beginning for today. hari nie hari Selasa and yes, should be sekarang nie aku dekat sekolah tengah belajar math tajuk terakhir chap 11 (SATAH) tapi aku tak pegi sekolah hari nie sebab air kat rumah aku tak de! or in other words i call it, AIR MATI! grrr.. emo sungguh aku di hening pagi. kalau ku turutkan kate hati, nak je aku pegi sekolah tanpe mandi, bukan orang tahu pon kan muehehe. tapi setitik air pon tak keluar dari paip-paip dalam rumah aku, yelah at least boleh lah aku berus gigi, cuci muke aku yg comels nie ke. heishh diri ini sedang diduga!

actually tajuk utama aku hari nie nak citer pasal 'flying mood' since semalam, since pagi semalam, since semalam dekat dalam class, mood aku da melayang jauh ntah ke mane. study biology, aku dengar je tapi tak digest satu ape pon. aku rase kalau kene hempuk dengan cikgu bio aku pon memang patut hahaha. time sejarah lagi bagus, duduk betul-betul depan cikgu, tapi bole selambe mak nenek aku tido harharhar. haru life of me.

malam pulak, bile mood aku da kembali normal, bile diri ini da bekobar-kobar nak buat homework dan cover balik ape yg cikgu ajar, tetibe pemadam aku hilang. aku call Conan dye kate dye busy, how sad! choiii emo gilaa aku semalam. memang patut award emo girl patut aku gondoli. huahaha. pastu time-time camtu pulak tetibe macam-macam perasaan menguasai diri aku yg lemah ini cewahh. make, menangislah aku pade malam semalam sobs. mood aku seiyesly teruk gilaa that time. rase macam nak hentak kepale kat dinding je, tapi aku tak sanggup nak menyakiti kepale sendiri so aku pon hug bantal kuat kuat! -.-  dan aku tido awal gilaa last night sebab kene attack dengan migrain pastu terase nak temuntah gilaa. dan tidurlah aku dalam keadaan kesedihan sobs

sepanjang aku tak sekolah nie, nie da entry yang ketiga aku post. dah lah boring gilaa, air tak de. aku pon tak mandi-mandi lagi muehehe. tapi i wangi okay! when i count on u, like 4, 3, 2, will u be there? bcoz  i want u dear

                                                                  FOOD!

baik aku kunyah kuih raye hmmpp bengang hahaha

                        Embedded image permalink

No comments:

Post a Comment