Thursday, 11 July 2013

beloved secret admire *__~

assalamulaikum
hey guys,

this is my second post for today. THANK YOU. krikk..krikk..

alright, on tuesday a day before all muslim start fasting, di saat dan pade detik itu lah sume orang nak text 'selamat berpuase' and many more. dalam al-kisah ini, tidak ketinggalan jugak mak aku yg gorgeous utk terime text dari sahabat handai dan juge sedare mare. haaa gituuuu~

dan tetibe.. *bunyi petir skit* gimik yg over~

mak: siape nie?kawan kau ke lia?
me: huh?
mak: dye cakap SELAMAT BERPUASE FROM UR BELOVED SECRET ADMIRER bla bla bla..
me: homaigoddd! fuyooo mak dapat text dari secret admirer doooo homaigoddd! nak tengok!

dan aku pon membace kiriman sms yg diterime oleh emak aku yg jelita yg berbunyi 'SELAMAT BERPUASE FROM UR BELOVED SECRET ADMIRER. I LOVE U TILL MY LAST BREATH'

choiii aku pon haruslah gelak dengan tidak sopan dan melakukan kekecohan dengan adik aku. wahh beloved gituuu auwww haha. dan mak aku pon berkate, *REPLY, TANYE WHO'S THIS?*  amboiii mak haha. tht time aku da feeling geli geli yukss hakk tuii! haha. namun, di saat aku mengkaji nombor tu, eh macam kenal, tapi di mane yaaa?

finishing bagi citer nie ialah, tu num adik aku  yg telah mengirim kiriman SMS kepade mak aku yg comel. HAR HAR HAR.

No comments:

Post a Comment