Saturday, 27 April 2013

kawad kaki part 1

assalamualaikum
hey guys,

hey there, today is my tiring Saturday! i just back from school, ade kawad, and guess what, pandu puteri dapat num 4. see, gadis-gadis juge bisa menggegarkan dataran okay! haha. actually memang banyak sangat kisah yg nak di sharing is caring kan, tapi.. yaaa, aku ini hanyelah insan yg lemah, sungguh mudah untuk telupa. makanya, aku sudah lupa. ngee :D

okay lah, memandangkan aku baru balik kawad, nak citer pasal kawad part 1. kawad part 1 nie di mane unit pandu puteri tecari-cari alhli untuk complete kan ahli. dan, haruslah aku yg berjiwe bekobar-kobar nie mara ke depan dan bagi name.

al-kisahnya, aku tak pena masuk kawad and neva interested to join it. ngee :D mind set aku nie memang selalu negative, kawad tu susah, payah nak ingat step and bla bla bla. tapi since 1 incident tu belaku, aku rase ter motivate diri sendiri. something like, hey if u can do it, i also can lah. see de leg lah kan. haha. so aku pon mencabar diri sendiri tuk join. actually mmg aku wajib masuk pasal aku ade jawatan dlm pandu puteri. ngeee :d

dan dengan seikhlas hati aku pegi every latihan yg diadekan. memandangkan aku nie pucntual dan over excited, aku orang first yg dtg latihan. haha. mule-mule belajar memang aku rase aku sangat terhina. rase give up  mengusai jiwa dan raga. haha. tapi aku still sabar pasal orang yg sabar pasti akan bejaye. dan seperti yg u alls tahu, moto hidup guaa 'neva give up, neva surrender' guaa tabah kan hati menempuh onak dan duri. aku try belajar slow-slow, aku ignore orang yg duk gelak-gelak, bahan and bla bla bla. aku tolak tepi sume bende tu sebab aku pecaye yg aku bole buat

believe in yourself, that's more important. cewah kan da speaking london. ihik! dan..dan..muke aku memang rentung habis! call bomba suruh padamkan kerentungan kat muke, tak datang-datang, sesat kot haha. anyway, congrats to Pandu Puteri for de great achievement! i'm proud to be me. haha. so guys, just wait for de next entry about kawad part 2.tunggu tau tau! ngee :D


1 comment: