Friday, 31 August 2012

MERDEKA!

assalamualaikum
hey guys,

daripade aku sibuk guling-guling atas katil, lebih baik aku buat entri pasal negara kita kan.ahak!okay, memandang hari nie merupakan 31 0gos 2012 - hari kemerdekaan bagi negara Malaysia yang ke 55, aku akan jadi anak jati Malaysia dengan bertutur dalam b.melayu.tiada lagi kata-kata Inggeris dalam entri kali nie.haha

memang tak sangka negara kita dah 55 tahun merdeka dan bebas.memang sukar untuk dipercayai sehh.aku pon macam terkesima bile dapat tahu yang kite sume, rakyat Malaysia dah 55 tahun bebas daripada penjajahan.cewahh ayat aku cukup syahdu tak?uhukk..uhukk..

jadi ape yang aku nak cube sampaikan ialah AKU BANGGA JADI ANAK MALAYSIA!dan sebenarnye, kite sume terhutang budi dengan askar-askar zaman dahulu kala yang berjuang sampai ke titisan darah yang terakhir demi mempertahankan tanah air kita nie.tengok, aku dahh tersyahdu lagi nie.ahak!

jadi..jadi lagi.haha.lepastu, kite nie generasi sekarang haruslah membalas jasa mereka sume dengan jage negara kite nie elok-elok supaye tak kene jajah lagi!barulah adil dan saksame tugas yang dipukul.haha

akhirulkalam, alhamdulillah kita merdeka, kita rakyat yang harmoni, kita 1Malaysia dan kita semua comel macam ZAMALIAH ZAKI!haha gurau-gurau.jadi, hargailah tanah air kite nie.semoge kemerdekaan ini akan berkekalan.insyaallah!MERDEKA!MERDEKA!MERDEKA!

p/s : aku terasa macam buat essei pulak.series ayat nerd!haha.tak pe, aku sanggup jadi nerd demi Malaysia!

           

PMR trial result

assalamualaikum
hey guys,

i'm done with my trial and now, i would like to share with everyone about my PMR trial reult.randomly, to me my result is bad.i only achieve my target for 4 subject and it's worst!i feel like uhh i'm really drop.but i will try harder in the true PMR.ya i need to try harder because i got no other choice!anyway, alhamdulillah because  i succcess achieve my target for the 4 subject.and the rest, i'm DEAD!

english : 64 % (see, i drop in my fav subject!)
b.melayu : 85 & (alhamdulillah)
geografi : 58% (i drop from B to C!)
k.hidup : 65 % (alhamdulillah finally B)
math : 44 % (from B i drop to D!okay, i'm dead)
p.islam : 81 % (alhamdulillah)
sejarah : 80 % (alhamdulillah unbelievable)
science : 57 % (drop again!)

full result : 3A 1B 3C 1D


okay, this is my reaction for my result.i'm not satisfied yet!i will show u'alls my big smile after i achieve my target-8A's.insyaallah i can!yes i can!

Thursday, 16 August 2012

selamat hari raya!

assalamualaikum
hey guys,

wahh.another two days before muslimin and muslimat celebrating their raya!ouh guys, i can't wait for hari raya!can't wait to eat all the kuih raya and to collect the duit raya!hehe i'm so greedy mehh.double jerk~

alhamdulillah during the ramadan, everything is good.going to terwaih, doing solat hajat, having my PMR trial, create my twitter acc and more!haha.

and know what, i got a raya card from my bebehs!she's the one who give me the raya card and i'm so touch.uhukk.thanks syifaa.i read it for a many times despite the writing never change.haha Adam's apple~

but don't forget the poor people, we having a joy with raya, while they didn't.so remember others.insyaallah our raya will be more joyful if we remember others and not to be selfish.

erm.i don't what should i write, so lastly,

'selamat hari raya maaf zahir dan batin.i hope this raya will be the best raya for u alls.don't forget to come to my house!open for anyone!huhu.please forgive me guys!i never escape from making a mistakes.i know i have many sins!forgive me ehh.hoho.enjoy your raya bebehs!'

haa i heard..

assalamualaikum
hey guys,

haloo world, i heard that all my readers from all over the world really miss to read my entry.is it true guys?i hope so!haha.i don't want to miss my followers and my lovely readers.i can't imagine if that things happen.come to mama!ahak!know what, it's been a long time i didn't share any story, info or something in this site.and know what, i'm so busy!

yes i'm a busy women!ahak!

as i'm so busy with works and act like a busy women, i got no time to look for my friends blog, reading my fav blog and more!huhu so sad!and today i want to break my own rules.haha doublejerk eyebrow~ online as long as you can LIA!haha

p/s : don't leave me guys!