Thursday, 10 November 2011

pagi yang nonsense~

assalamualaikum
hey guys,

now pukul 1 :55 pagi.kawan aku nie kire same spesis ngan aku lah.suke on9 sampai pagi-pagi bute.if chat ngan dye je mesti merewang berjela gila.ade je idea yg cair dari otak masing-masing.well~ ahaha.jgan berlagak!tak baik!okay.ini antara karyanya yang hebat.so,WAJIB bace!tiade pilihan laen.okay.from coretan remuk hati NYNA SAKINAH..

sahabat,
  • ku menuggu
  • detik ini saa ini
  • *saat
  • dimanakah kamu
  • hati curiga
  • gelisah
  • berapa lama harus ku menuggu
  • detik demi detik berlalu
  • ku
  • hanya mampu tersenyum menunggu di kau wahai sahabat
  • sahabat ,
  • jika kamu hilang
  • diimana kah ku cari ganti
  • *nnyayi lagu P Ramlee
  • sure sedih
  • hahah
  • aku jiwan
  • *jiwang

    then,she aks me to cont it..coretan hati aku pula..



    • haruskah aku merepot ke balai polis dan bertanya kepada abang polis itu?
    • hanya kau satu-satunya fish son i
      • so,actually amatlah susah nak mahu mencari peganti seperti mu wahai sahabat
      • terkesima seketika mengenang kisah duka ini
      • hadirlah kembali menuntut rakanmu yang tersadai ini.aku tetap menunggumu



No comments:

Post a Comment